måndag 31 augusti 2009

Dessa sladdar...

Tänkte lägga upp lite bilder på badrummet idag, men hittar inte sladden till kameran...minneskortsläsaren i min dator klarar inte av minneskortet i kameran heller. Har funderat på att skaffa en extern minneskortläsare, men det har inte känts som någon nödvändighet. Dessutom klippte jag Alexander igår, hade tänkt lägga upp bilder på före och efter klippningen, men det får bli vid ett senare tillfälle.

Jenny har Sandra över på besök, så jag ligger inne i sovrummet och leker med datorn. Hittade ett band som heter American Medical Association på Spotify. Vet inte riktigt varför jag kom mig för att söka efter dem, ville nog mest kolla om det fanns ett sånt band. Ni som läst The Illuminatus! Triology kanske vet vad jag menar. Kanske skulle ta och se om den finns att köpa, mitt gamla ex gick bokstavligen itu.

3 kommentarer:

Dempah sa...

Hej!
Det skulle verkligen vara kul om ni kunde lägga upp lite bilder på badrummet, är ruskigt nyfiken på hur det blev :)

Jenny sa...

Dennis - Kan ni inte komma till oss istället och kika. Vore skoj att ses!

Jante sa...

Borde få upp lite bilder ikväll, men som sagt, det vore kul om ni hade lust att komma förbi någon gång.