fredag 6 juni 2008

Sjuk...igen

Efter det att Sebastian sovit middag igår (han somnade nästan i matstolen) så gick vi ut till lekparken. Där det var nästan helt folktomt. Förutom jag och Sebastian så var det två andra pappor där med totalt tre barn. Efter vi hade gått hem och ätit middag så tyckte jag att Sebastian kändes rätt varm och tog tempen på honom. 38 grader hade han, så lite sjuk var han. Jag gav honom en Ipren som kom ut igen efter inte alls lång tid. Han var rätt kinkig och ville inte riktigt sova, så han kom inte i säng förrän runt halv nio-snåret. Sen vaknade han igen vid 12-tiden, och fick en flaska och en Ipren till och efter det sov han fram till 6. Då hade han fortfarande lite feber, men efter lunch så var febern borta. Förmodligen någon förkylning eller nåt, eftersom han är lite snorig. Jag hade tänkt åka till Väsby och låta Sebastian bada ute hos mina föräldrar, men jag tänkte att det är bättre att han får bli helt frisk först, så kanske imorgon.

När han sovit så gick vi ner till centrum, för att gå på apoteket och köpa lite Alvedon. Och det var väl det mest spännande vi gjort idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej ıgen! Nu ar vı ute och ater ıgen. Alexander leker ı en lekhorna de har har pa restaurangen. Han har klıppt sıg ıdag, ar jattefın :) Imorgon ska vı tıll stranden for forsta gongen. Jag har brant mıg over nastan hela kroppen. Langtar efter er! Puss