onsdag 23 juli 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Oskar.

Först reglerna:
* Svara på alla frågor.
* Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?

Jag fuskar lite och skriver vad jag gjort idag, eftersom det är dags att gå och lägga sig snart.

1. Åka till jobbet och jobba, nu när barnen är utlånade.
2. Posta Jennys brev och slänga Lisas form på väg till jobbet.
3. Handla ingredienser till Flygande Jakob.
4. Spela lite Magic, jag har kommit med i Eventide-betan :D
5. Gå och sova.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Läste natur-natur programmet på Vilunda gymnasium.

Ställen du bott på?
Upplands Väsby, bodde på Hagvägen tills jag var två, sen flyttade vi till Bromsbodavägen där jag bodde tills jag var 20. Jag och Jenny flyttade till Malmvägen, och sen till Bygatan.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
Säga upp mig, köpa ett stort hus, ge bort massa pengar till välgörenhet, bjuda familj och vänner på en lång semester någonstans långt borta, njuta av livet.

Jag utmanar:

Öhhhh...har ingen jag kan utmana...

1 kommentar:

W1r3d sa...

wooosh! du blir länkad :)