tisdag 22 september 2009

Det närmar sig

Om fyra dagar är det dags. Dags att bege sig till Dragon's Lair och spela Zendikar prerelease. Det kommer bli gött! Funderar redan på vad som är bästa sättet att sig dit. I normala fall så skulle jag tagit pendeltåget till Centralen och sen blå linjen till Rådhuset, men nu går inte blåa linjen från Centralen. Antingen åker jag till Kista och tar blåa linjen från andra hållet, eller så åker jag till Centralen och går. Med mitt lokalsinne är nog alternativ ett det säkraste, annars vet man aldrig vart jag hamnar.

Köpte en ny mobil i lördags, den jag har nu har blivit grymt seg på vissa knappar, och gångjärnet till luckan har börjat spricka. Jag fick veta att de skulle få in mobilen idag, så jag åkte glad i hågen iväg...men det var tydligen på onsdagar de får sina leveranser. Well, well, den som väntar på något gott och allt sånt.

På fredag åker Jenny iväg till Ullared på dagen, jag har tagit ut en pappa-dag då. Ska vara med Alexander på dagis på förmiddagen, det ska bli kul att se hur han är när han är där. Jenny ska eventuellt vara med Sebastian på hans avdelning, men personalen där var tydligen inte lika positiv till besök. Konstigt tycker jag.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Du vet väl att bussen, tror det är nr 3 går förbi dit du ska. Åk bara buss till KS och byt där. Jätteenkelt! Kolla på SL sida.

Maja sa...

Vad duktiga ni är att vara med mycket på dagis. Att dom inte vill att ni ska va där hos Sebastian betyder nog bara att ni verkligen bör va där..

Det blir kul när er nya sida kommer upp : )