onsdag 30 september 2009

Resultatet

Lördagen har kommit och gått och jag hade jättekul på prereleasen. Spelade 5 matcher av 7 och vann 2 av dem. Slutade på en hedrande 63:e plats såg jag idag. Min lek blev en vit-blå med splash av svart och innehöll följande kort:

1 Piranha Marsh
1 Soaring Seacliff
7 Island
6 Plains
2 Swamp

1 Expedition Map
2 Stonework Puma
1 Emeria Angel
1 Journey to Nowhere
1 Kor Skyfisher
2 Makindi Shieldmate
2 Ondu Cleric
1 Aether Figment
1 Archive Trap
1 Cancel
1 Hedron Crab
1 Merfolk Wayfinder
1 Spell Pierce
1 Umara Raptor
1 Windrider Eel
1 Disfigure
1 Hagra Diabolist
2 Heartstabber Mosquito
1 Quest for the Gravelord

I de matcher som jag vann lyckades jag milla motståndaren första rundan. I den sista matchen höll första rundan på i strax över 45 minuter. I andra rundan lyckades jag kasta Archive Trap gratis, och då gav killen jag spelade mot upp.

Inga kommentarer: